top of page

פרפור פרוזדורים מעלה את הסיכון לשבץ מוחי פי - 5

הידעת ש- פרפור פרוזדורים יכול להיגרם גם בלב בריא לחלוטין ושהוא פוגע ב - 1 מתוך 100 מבוגרים במדינת ישראל, כאשר כ - 10% מהאוכלוסייה הקשישה בישראל (גיל 75 ומעלה) סובלת מהתופעה הזו. מה זה הפרעות קצב ומה זה פרפור פרוזדורים ? מהם הסיכונים ואיך מאבחנים ומטפלים. הרצאה מרתקת של פרופ' רועי בינרט, מומחה לרפואה פנימית וקרדיולוגיה ומנהל מרכז דוידאי להפרעות קצב וקוצבים, ושל פרופ' אייל נוף, מומחה בקרדיולוגיה והפרעות קצב ומנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית מהמרכז הרפואי שיבא.

לצפייה:




בכל משפחה בישראל יש לפחות אדם אחד המאובחן עם מחלת לב כל שהיא ו/או עם מצב רפואי כל שהוא, המהווה גורם סיכון להתפתחות מחלת לב : לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, סוכר גבוה, שומנים בדם, משקל עודף, עישון.

עלייה במודעות ושינוי קל באורך החיים יכולים למנוע 80% ממחלות הלב וכלי הדם של הלב ולהציל חיים!

זאת בדיוק הסיבה לשמה הוקמה אגודת הלב הישראלית - העלאת המודעות בקרב הציבור בישראל לסיכונים ללב ולבריאות הלב ועל ידי כך להוביל להפחתה משמעותית בשיעור התחלואה והתמותה בישראל ממחלות לב. הצטרפו אלינו כבר עכשיו והפכו להיות חלק בקהילה הולכת וגדלה בישראל של אנשים שהחליטו לקחת את לידיהם את בריאות הלב שלהם.

8 סיבות טובות להצטרף לקהילת אגודת הלב הישראלי

  1. אתר אינטרנט עם מידע עשיר, עדכני ומהיימן בכל הנושאים הנוגעים ללב ולבריאות הלב : רפואה ובריאות הלב / חידושים רפואיים וטכנולוגים בתחומי הלב / ספורט / תזונה / אורח חיים בריא ועוד.

  2. קבוצות ספורט של אגודת הלב הישראלי הפועלות ברחבי הארץ : הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, יוגה, מיינדפולנס, הרצאות ועוד. בררו איזו קבוצה פועלת באזור שלכם והצטרפו אליה.

  3. עלון מידע (ניוזלטר) חודשי הכולל : טיפים והמלצות. מאמרים מעניינים על: אורח חיים בריא. בריאות הלב. תזונה. ספורט ופעילות גופנית. מחקרים חדשים בתחום בריאות ורפואת הלב. עדכונים על הפעילויות השונות של העמותה.

  4. מפגשים חברתיים והרצאות במגוון רחב של נושאים מעניינים

  5. וובינרים (הרצאות באינטרנט) ע"י רופאים מומחים.

  6. קבוצות תמיכה ברשתות החברתיות במגוון תחומים.

  7. קו מידע טלפוני

  8. תמיכה מטופל למטופל - תמיכה וסיוע של מתנדבי העמותה למטופלים בעת אשפוז בבית חולים או בבית.


63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Israeli-heart-association_170-170 (002).
הצטרפו לאגודת הלב הישראלי

הרצאות אונליין | הטבות ברשתות פארמה | מפגשים קבוצתיים | פעילויות אזוריות | ניוזלטר חודשי

*החברות במועדון ללא עלות

%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%98%D7%
ניוזלטר אגודת הלב הישראלי

הניוזלטר החודשי שלנו מציג מידע מועיל וחדשות למטופלי לב ובני משפחותיהם. 

הירשמו עכשיו!

bottom of page